Beoordelingen

Op deze pagina kunt u een beoordeling/review achterlaten.

Submit your review
1
2
3
4
5
Submit
     
Cancel

Create your own review

claimshulp.nl
Average rating:  
 18 reviews
by Henny on claimshulp.nl
Zeer snel en kundig

Wegens een conflict met de verzekering claimshulp ingeschakeld, snelle reactie op de mail aanvraag. Deskundig, goede expertise, weet snel waar het over gaat en weet waar hij over spreekt. Fijn in omgang thuis in het huisbezoek.. goed advies gegeven en zelf mee beken met een andere zaak en ons op de juiste weg en contact gebracht. I, beveel u daarom claimshulp van harte aan. Kunnen vele nog een voorbeeld aan nemen. Dankje wel Roelof.

by Henny on claimshulp.nl
Dik en dik te spreken

Zwat een verademing snel contact goede expertise
Roelof heeft de zaak snel, helder en zeer snel
Afgehandeld. Door zijn werk is de schade toch nog
Correct afgehandeld. Kunnen vele een
voorbeeld aan nemen
Ben zeer te spreken en beveel u daarom claimshulp
Van harte aan.

by Suman kaur on claimshulp.nl
Inbraakschade

Echt ik meen het !!! Eerste keer in onze leven hebben wij inbraakschade en reaal deed zo moeilijk en heeft zelfs een onderzoeker op ons afgestuurd. Roelof heeft ons echt supergoed geholpen met alles. En elk moment van de dag was hij bereikbaar om mijn vragen te beantwoorden. De verzekeringswereld is echt krom alleen deskundigen weten hoe ze zaken aan moeten pakken. Als er issues en problemen zijn schakel claimshulp in bij elke schade vanaf dag 1. Super werk!!! Echt een topper !!!

by Michael on claimshulp.nl

R.m goede expert. verstand van zaken

by Joeri Evers on claimshulp.nl
Hulp bij ongeval

Oktober 2018 kreeg ik een ongeval met mijn motor als gevolg van een vrachtauto die uit een uitrit kwam en mij, volgens zijn zeggen, niet gezien heeft.
Chauffeur van de vrachtwagen ontzettend aardig, heeft mij ’s avonds in het ziekenhuis nog gebeld om te vragen hoe het ging.
De verzekering van het bedrijf waar de vrachtwagen chauffeur werkte wilde onder dit incident uitkomen en heeft alles uit de kast getrokken om de schuld bij mij neer te leggen.
Claimshulp, de heer Radstaake, heeft mij vertegenwoordigd en veel moeite gedaan om het recht aan mijn kant te krijgen. De heer Radstaake zat er telkens bovenop als er geen reactie kwam van de tegenpartij. Hier is veel tijd in gaan zitten.
Uiteindelijk na lang touwtrekken zijn we tot een compromis gekomen waar beide partijen mee konden leven.
Zonder de hulp van de heer Radstaake van Claimshulp was dit nooit gelukt. Conclusie: geweldig.
Hopend dat het niet meer nodig is, maar als dat wel zo is ga ik zeker weer gebruik maken van Claimshulp.

by Ralf Beekveldt on claimshulp.nl
Gestolen motor

Als motorrijder en hobby-verzamelaar richt ik mij vooral op jaren tachtig en negentig motoren. Die zijn vaak van goede kwaliteit en betaalbaar; veel fun voor weinig geld kortom. Vorig jaar vond ik het tijd echter - ik bereikte een zekere leeftijd - om mijzelf te plezieren met een gloednieuwe aanwinst. Geen oudje in dit geval, maar een state-of-the-art Tracer 900 GT. Een blikvanger eerste klas. Uiteraard werd de motor als een prinses behandeld. De koninklijke behandeling hield onder meer in: stalling steevast in de garage, geen onbewaakt parkeren buiten, voortdurend wassen en poetsen, toevoeging van allerlei extra's om 'm nog bijzonderder te maken. Het is markttechnisch een gewilde motor, ik woon in de hoofdstad, dus ondanks mijn inspanningen werd de motor vorig jaar in oktober (grrr!) toch uit de - camera-bewaakte en van een pasjessysteem voorziene - garage ontvreemd. Pure ontgoocheling in het begin, de snelle stadia van rouw - diefstal is verlies - erna: ontkenning, boosheid, teleurstelling. Maar ik herpakte mijzelf snel. Er was een diefstal verzekering voor afgesloten, dus dit leek een appeltje-eitje. Niettemin slaagde de verzekeraar er in om gronden te vinden voor een afwijzing. Advocaat ingeschakeld, die ondanks de sterke argumentatie de zaak niet echt in beweging kon brengen en toen via de advocaat bij Claimshulp terechtgekomen. Roelof pakte de zaak onmiddellijk voortvarend op, doorzag waar de verzekeraar steken liet vallen en kwam meteen met een adequate strategie. Die hield onder meer een eigen onderzoek in naar de toedracht door een ervaren bureau, die de toedracht van een feitelijke onderbouwing voorzag. Daarbij hield Roelof frequent contact, gaf hij steeds van te voren aan wat de te nemen stappen waren, hield hij de moed erin en toonde hij zich betrokken, strijdvaardig en optimistisch. Net wat je nodig hebt bij zo'n zaak - het is bekend dat er stelselmatig teveel en onjuist wordt gedeclareerd bij verzekeraars en ik kan me dan ook goed voorstellen dat zij hun uitkeringsstelsel zo goed mogelijk proberen te beschermen, maar tegelijkertijd voelt het voor een gedupeerde nogal wrang om ineens het middelpunt te zijn van de argwaan die dan om de hoek komt kijken. Fijn dat er dan een Roelof is.. Een Roelof die ook voet bij stuk hield toen de verzekeraar inbond maar nog wel een beetje probeerde te pingelen met het schadebedrag. Kortom, ik heb uiteindelijk het juiste bedrag vergoed gekregen, met een excuusbrief, en dat was zonder Claimshulp niet gelukt. Chapeau, Roelof!

by Maureen Does on claimshulp.nl
annulering

Een afgewezen annuleringsclaim is super snel opgepakt en met succes afgewikkeld.
Dank hiervoor.

by Willem Deenen on claimshulp.nl
Waterschade

Bij terugkomst van vakantie bleek ik een flinke waterschade te hebben opgelopen vanwege een verstopte afvoer van mijn plat dak. Schade gemeld bij verzekeraar en een tijdje later kwam de schade-expert. Deze stelde het schadebedrag vast maar meldde in het schaderapport dat er achterstallig onderhoud was aan de loodslabben. Even later kwam het bericht van de verzekeraar dat vanwege het achterstallig onderhoud (uitsluitende polisvoorwaarde) er geen uitkering ging plaatsvinden. Ik heb onmiddellijk bezwaar ingediend maar verzekeraar bleef bij zijn mening. Heb toen Kifid ingeschakeld en die heeft bij de verzekeraar geregeld dat er een contra-expertise mocht plaatsvinden op kosten van de verzekeraar. Ik heb toen contact gezocht met Claimshulp. Na overleg hebben we samen besloten om een contra-expertise te regelen. Hierbij werd de juiste schadeoorzaak (verstopte afvoer) en een betere status van de loodslabben vastgesteld. Bovendien werd het schadebedrag met €250 nog iets werd verhoogd naar €6750. Dit laatste schaderapport werd uiteindelijk door de verzekeraar geaccepteerd en het nieuwe schadebedrag zal door hen worden uitgekeerd. Het mag duidelijk zijn dat ik Claimshulp en m.n. de expert uiterst erkentelijk ben voor deze afloop.

by Sjoerd Voerman on claimshulp.nl
VW Tiguantechnisch total loss

Mijn 2,5 jaar VW Tiguan tegen een paal in de parkeergarage op 18.01.2020 gereden. Naar schadereparatiebedrijf Pon gereden. Hier stelde men dat de schade ruim € 29.000,- was. Maar DEKRA taxateur door Allianz Verzekering ingeschakeld kwam op 26.000. Hun verklaring: risico in schade rechter koplamp ??? Dit leek mij vreemd en werd argwanend. Aan mijn VW leverancier Zijm BV uit Duiven advies gevraagd en raadde mij Claimshulp aan. Gevolg nieuw vergoeding € 28.091.96 + 650,- kosten service Claimhulp van Allianz. Top!!

by Gerold ten Westenend on claimshulp.nl
Schadeafhandeling Reaal

In oktober 2018 is er brand ontstaan in het tuinhuis. Door de brand is er een grote schadepost ontstaan aan het tuinhuis, de achtertuin volledig verwoest door de enorme hitte, schilderwerk, glas, rolluiken, zonnescherm, alles was vernietigd. Na melding te doen bij verzekeraar Reaal op dezelfde dag is er direct CED ingeschakeld. Twee medewerkers hebben de brand onderzocht en direct aangegeven dat er een tactisch onderzoek zou plaats vinden door Dekra. Inderdaad een paar dagen later hebben we bezoek gehad van een medewerker van Dekra ((particulier onderzoeker). Tijdens dit gesprek werden wij echt als crimineel neergezet en verschillende dreigementen zoals buurtonderzoek e.d. Vanaf dit moment hebben wij Claimshulp Roelof Radstaake ingeschakeld, Roelof heeft zich hier in vast gebeten en is richting de verzekeraar verhaal gaan halen. Reaal heeft tijdens gesprekken wat we met Dekra gevoerd hebben zelfs een advocaat ingezet om Reaal te ondersteunen! Op advies van Roelof hebben wij ook een advocaat ingeschakeld (Vulpes Advocaten Maarten Kox) Zelfs na deze zet heeft de verzekeraar toch doorgezet om niet te willen betalen. Claimshulp Roelof Radstake heeft er ook een tactisch onderzoeker tegenover gezet (Rene Vogels TOV-onderzoeksbureau). Dit team heeft zich zo ingezet en alles technisch zo onderbouwd dat de verzekeraar nu een minnelijke schikking gaat betalen en een rechtszitting wat wij ingediend hebben niet aandurft. Dit alles heeft anderhalf jaar geduurd en door de inzet, kennis en ervaringen van Roelof is dit zo opgelost dat wij hier ontzettend tevreden over zijn en Claimshulp zonder enige twijfel aan raden.

Page 1 of 2:
«
 
 
1
2
 
»