Stormachtige onderhandelingen Je bent goed verzekerd en denkt er verder niet over na. Tot de storm opsteekt en de verzekeringstechnische termen je om de oren vliegen. Tot verzekeringsexperts het niet met elkaar eens zijn en niet willen onderhandelen. Schakel dan Claimshulp.nl in en laat de onderhandelingen aan hen over. Dan…
nov
25
nov
11
Een ongeluk zit in een klein hoekje. Een verkeerde constructiekeuze van een aannemer, een aanrijding of een plotseling gesprongen combiketel. Dat gebeurt op de meest onverwachte momenten. Daar staat je dan. Midden in een waterballet en in de onderhandelingen met je verzekeraar zit geen muziek. Dan kun je maar één…
okt
28
Anneke gaat bijna het schip in Onafhankelijke claimafhandeling heeft zijn eigen spelregels en taalgebruik. Vaag taalgebruik. Een aanvaring met de verzekeraar die je niet zag aankomen. Je voelt zich niet serieus genomen, terwijl je overtuigd bent van je gelijk. Is dat het geval, schakel dan Claimshulp.nl in voor de verdere…
okt
14
Waar blíjft al dat water? Roelof Radstaake van Claimshulp.nl zegt: “Verzekeraars hebben wel eens moeite met het geven van duidelijkheid, wijzen onterecht schadevergoeding af of snappen de technische details zelf ook niet. Dan ontstaat verwarring wat leidt tot irritatie en zelfs boosheid. Heldere communicatie voorkomt dat, abracadabra creëert alleen maar…
sep
30
Helaas mevrouwtje, die auto is total loss... Claimshulp.nl helpt bij het claimen van de verzekeringsuitkering waar gewoon recht op bestaat. De taal van verzekeraars en schade-experts is vaak ingewikkeld en onduidelijk. Juridisch jargon, contra-expertise, verzekeringstechnische termen; dat kan verwarrend zijn. En zelfs bij een autoschade kunnen de verzekeringstechnische kreten je…
sep
16
Het goed gefundeerde verweer van Claimshulp.nl geeft frisse lucht Een ongeluk zit soms in een klein hoekje, in dit geval de kruipruimte. Een verkeerde constructiekeuze van een aannemer of een plotseling lek. Daar sta je dan tot je enkels in de stinkende ellende. Maar je bent goed verzekerd toch? Claimshulp.nl…
sep
09
Claimshulp.nl helpt bij het vinden van de gulden middenweg ,,Claimshulp.nl heeft sinds 2009 honderden mensen met claimproblemen die om de tuin werden geleid door de verzekeraar geholpen. Wij begrijpen uw frustratie en het gevoel van onrecht dat u heeft. U wilt gewoon waar u recht op heeft. Niets meer, niets…
sep
02
Claimshulp.nl schakelt eigen expert in Claimshulp.nl ondersteunt consumenten en bedrijven die vastlopen bij hun verzekeraar. Roelof Radstaake helpt bij het verhalen van schade, schakelt eigen experts in, laat contra expertises verrichten en adviseert over juridische kwesties. Hierbij is er één aanspreekpunt en wordt gezamenlijk de aanpak bepaald. Claimshulp.nl houdt u…
aug
26
Verzekeraar gaat overstag Roelof Radstaake van Claimshulp.nl: ,,Onze naam zegt het al. Wij helpen u bij het claimen van de verzekeringsuitkering waar u recht op heeft. De taal van verzekeraars en schade-experts is vaak ingewikkeld en onduidelijk. Juridisch jargon, contra-expertise, verzekeringstechnische termen; dat kan verwarrend zijn. Wellicht heeft u dat…
aug
20
Storm beschadigt achtergevel Claimshulp.nl biedt praktische juridische hulp als de verzekeraar moeilijk doet of de schade onterecht helemaal afwijst. Claimshulp.nl verhaalt de schade, verricht (contra-)expertises en adviseert over juridische kwesties. Roelof Radstaake zegt: ,,Verzekeraars hebben wel eens moeite met het geven van duidelijkheid, wijzen onterecht schadevergoeding af of snappen…