Welkom bij Claimshulp

JE MOET KRIJGEN WAAR JE RECHT OP HEBT. WIJ ZORGEN DAARVOOR.

Contra expertise

Heeft u schade en heeft de verzekeraar een expert ingeschakeld? 

Dan kunt u een zogenaamde contra-expert, ofwel ‘eigen deskundige’, in de arm nemen. Een contra-expert is een eigen deskundige die u zélf inschakelt. Dit doet u het liefst direct na een schade, zodat uw belangen optimaal behartigt worden. Via Claimshulp heeft u toegang tot tientallen experts op elk vakgebied.

Verzekeraars proberen de inschakeling te frustreren. 

U maakt zich misschien druk over eventuele voorwaarden die (door uw verzekeraar) aan een contra-expert worden gesteld. De Hoge Raad heeft bepaald dat een verzekeraar hier voor particulieren geen eisen aan mag stellen, mits de kosten van de contra-expertise niet onredelijk zijn en de contra-expertise op zich redelijk is in te schakelen. Als wij een contra-expertise uitvoeren voldoen wij aan de eisen die aan ons gesteld mogen worden en hoeft u zich geen zorgen te maken over eventuele voorwaarden. Het gesprek hierover gaan wij dan ook namens u aan met de verzekeraar, mocht dit onverhoopt toch een punt van discussie worden. 

Claimshulp doet meer dan een reguliere contra expert. 

Claimshulp zorgt er ook voor dat het afwikkelingstraject daarna goed verloopt en probeert tussentijdse problemen op te lossen. Want schade door brand, water, inbraak of storm kan een regelrechte ramp betekenen. Ook al heeft u recht op een uitkering, als die uitkering te laat binnenkomt zou dit bijvoorbeeld de continuïteit van uw onderneming in gevaar brengen. Of uw bankrekening.  Want tegenwoordig gaat het niet alleen om de hoogte van de schade, maar bijvoorbeeld ook over de uitleg van polisvoorwaarden of over het al dan niet verzekerd zijn. Discussies hierover worden steeds technischer van aard. 

Maximale belangenbehartiging.

Claimshulp kan de schade uiteraard niet ongedaan maken. Wat wij daarentegen wel doen, is uw belangen behartigen en voorkomen dat de verzekeraar u afwimpelt of minder uitkeert dan waar u recht op heeft. Sterker nog: het inschakelen van een contra expert leidt vrijwel altijd tot een hogere uitkering. 

Een volledige garantie op kosteloze bijstand kunnen wij niet geven, want verzekeraars doen de laatste tijd behoorlijk moeilijk en vinden sommige kosten niet aan te merken als kosten ter vaststelling van schade.

Contra expertise automotive (auto/motor/vrachtwagen). 

Wat betreft contra expertise auto en motor: daar hebben we geen mogelijkheden voor via Claimshulp. Wel kunnen wij u doorverwijzen naar 2 bureaus die in overleg geheel Nederland kunnen bedienen m.u.v. Zeeland en Limburg. 

Voor Groningen, Friesland, Drenthe en Overijssel kunt u contact opnemen met Oldenhuis taxaties. 

Voor de overige provincies m.u.v. Zeeland en Limburg kunt u contact opnemen met Splinter Expertise

Schade afgewezen?

Is uw schade al afgewezen, dan heeft u ook geen recht meer op vergoeding van de contra expert. Dan kan Claimshulp middels een directieklacht procedure alsnog de zaak mogelijk oplossen. Zie hiervoor de pagina ‘directieklacht‘. 

 

Claimshulp

De voordelen van werken met Claimshulp.nl

Review

P. Hoezen

Schade Afhandeling

Vlot, vriendelijk, deskundig en behulpzaam. Kortom: Precies wat je in zo'n geval nodig hebt! Veel dank aan Roelof Radstaake!

Truus & Lambert

Waterschade

Heer Roelof ,Dank U wel dat U voor ons bij onze verzekerings maatschappij voor ons recht heeft gestreden. Wij zijn Dankbaar voor het Goede Resultaat. Truus van Walstijn en Lambert van Wanrooij. U heeft ons veel zorgen uit handen genomen. Een fijne jaarwisseling En een Voorspoedig 2022.

A. De Vries

Advies Haalbaarheid

Verzekeringskwestie. Na verzoek om contra expertise over verzekeringskwestie helder en duidelijk advies ontvangen over claim en haalbaarheid door R.M Radstaake. Professioneel, duidelijkheid vooraf en transparant zowel in (inhoudelijke) argumentatie alsmede communicatie.

Henny

Wegens een conflict met de verzekering claimshulp ingeschakeld, snelle reactie op de mail aanvraag. Deskundig, goede expertise, weet snel waar het over gaat en weet waar hij over spreekt. Fijn in omgang thuis in het huisbezoek.. goed advies gegeven en zelf mee beken met een andere zaak en ons op de juiste weg en contact gebracht. I, beveel u daarom claimshulp van harte aan. Kunnen vele nog een voorbeeld aan nemen. Dankje wel Roelof.

A.J (Ton) Slot

Na wolkbreuk eind juni 2020 stond de kelder onder mijn praktijk 40 cm onder water. Verzekeraar hield vast aan oorzaak grondwater, ondanks raadpleging van diverse deskundigen, die oorzaak bij overtollig regenwater ( ruim 4 uur onafgebroken stortbuien ) legden. Na ontstane patstelling Claimshulp ingeschakeld. Roelof Radstaake heeft in zeer korte tijd een opening kunnen maken in deze patstelling, waardoor verzekeraar zijn aanvankelijke opstelling moest corrigeren en na enkele maanden toch verzekeringsgelden heeft moeten uitkeren. Mijn complimenten voor de autonome, daadkrachtige opstelling van Roelof in deze, Chapeau !

N El Farh

ik ben jarenlang in de steek gelaten door mijn woningbouw vereniging, toen eindelijk de lekkages hersteld waren en ik het huis wilde gaan opknappen, ging de verzekering moeilijk doen omdat ik geen bonnen meer had. wilde mij maar 35% uit betalen Claimshulp heeft dit hersteld.

Tannaz

Hulp Bij Afwikkeling Schade

De verzekering van de tegenpartij zei dat ik deels aansprakelijk was en dus de helft van het schadebedrag moest betalen. Roelof van Claimshulp heeft me uitstekend bijgestaan, waardoor ik niks heb hoeven te betalen en alles vergoed kreeg. Hij reageert super snel en is deskundig en attent. Ik raad iedereen aan om hem in te schakelen.

Henny, Frieda, Mariëlle, Marc

Roelof is een man met korte lijnen en to de point, Makkelijk benaderbaar, zaken deskundig. Onderscheid in hoofdzaak en bijzaak. Komt zijn afspraken goed na. Hij heeft ons samen met de buren begeleid in de waterschade opgelopen door vervangen van het oude dak naar het nieuwe dak. De zaak is bij Roelof in goede handen. Nu ligt het bij de jurist. En Roelof draait op de achtergrond mee. Wij bevelen u Claimshulp met Name Roelof dan ook van Harte aan. Kunnen vele nog iets van leren.

Leontine

Bij schademelding bij verzekeraar voor mijn ouders in een appartement begon de verzekeraar lastig te doen. Claim afwenden op de VVE. Nu heb ik door studie genoeg kennis en wist dat ze het feitelijk onjuist hadden. Ze per direct een keuze gegeven: of u neemt nu de claim in behandeling of ik schakel Claimshulp in. Nog gingen ze niet over tot actie. Vervolgens Claimshulp ingeschakeld en binnen no-time was alles in kannen en kruiken geregeld. De druk van Claimshulp is schijnbaar genoeg om de verzekeraar tot actie te laten bewegen. Dus mijn advies, weigert een verzekeraar, schakel direct Claimshulp in. Zij nemen al je zorgen uit handen. Echt super tevreden over alle mensen die ons hielpen!

Heeft u nog een vraag?

Wilt u meer weten over wat wij voor u kunnen betekenen, neem dan vrijblijvend contact met ons op.
Via onderstaande contactformulier of bel 088-2524674.

error: Content is protected !!