Welkom bij Claimshulp

JE MOET KRIJGEN WAAR JE RECHT OP HEBT. WIJ ZORGEN DAARVOOR.

Juridische Advies

DEKKINGSGESCHILLEN

Wat nu als u uw schade niet uitgekeerd krijgt terwijl dat volgens u onterecht is? Wij kunnen u helpen.
Omdat wij zelf jarenlang bij verzekeraars op de schade afdeling hebben gewerkt, weten we hoe verzekeraars denken, hoe hun voorwaarden in elkaar zitten en hebben we een ruim netwerk bij de verschillende verzekeraars.

Wij nemen de discussie van u over en indien nodig dienen wij een klacht in bij de directie van de verzekeraar. Als dat niet werkt, dan brengen wij de zaak voor de bevoegde rechter.

Hieronder enkele geanonimiseerde voorbeelden van daadwerkelijke dossiers die wij hebben behandeld:

– Een particulier heeft een appartement gekocht voor zijn dochter zodat ze daar samen met wat vriendinnen in kan gaan wonen. Op een goede dag komt er rioolwater omhoog uit het doucheputje en de wc-pot. De verzekeraar van de VVE wil slechts gedeeltelijk uitbetalen
want die zeggen dat het komt door wat de bewoners door de wc spoelen. Wij weerleggen dat en zorgen ervoor dat ze alle schade en juridische kosten vergoeden. 

– Een particulier meldt bij zijn verzekeraar een glasschade aan zijn auto. De verzekeraar wijst een hersteller aan en die hersteller maakt tijdens het herstellen van de schade een fout waardoor een waterschade kon ontstaan. De verzekeraar wijst naar de hersteller en zegt dat de particulier daar zijn schade kan verhalen. Wij hebben toen alsnog dekking verkregen en de verzekeraar betaalt alsnog volledig uit. Daarnaast betaalt de verzekeraar een groot gedeelte van onze kosten. 

– Een bedrijf wordt geconfronteerd met een gigantische waterschade. Het riool is overgelopen en het bedrijf moet sluiten. De  opstalverzekeraar wijst de schade af en wijst naar de gemeente. Het riool zou namelijk op gemeentegrond verstopt zitten. Wij verkrijgen alsnog dekking voor de volledige schade bij de eigen opstalverzekeraar. De verzekeraar betaalt onze kosten.

CONSUMENTEN GESCHILLEN

Onze specialiteit ligt bij het verzekeringsrecht maar wij hebben door de jaren heen al aardig wat mensen geholpen met een geschil met een bedrijf. Want weet u wat uw rechten zijn in geval van een koop op afstand? Of wat het maximale percentage aanbetaling voor een keuken mag zijn? Wij wel!
Keukenboeren, meubelzaken en webshops adverteren met de mooiste beloftes maar wij weten wel beter. Als je een klacht hebt dan zijn ze opeens minder toegeeflijk.
Omdat wij onze kosten verhalen op de tegenpartij kost onze bemoeienis u meestal helemaal niets.

Hieronder enkele voorbeelden van consumentengeschillen uit onze praktijk:

– Een gezin bestelt een keuken en laat zich door de verkoper verleiden om een handtekening te zetten onder de offerte. Daarmee tekenden ze ook voor een aanbetaling van 30%!! En die zijn ze kwijt als ze de keuken toch niet nemen. Wij hebben een rechterlijke uitspraak
gevonden waarin de rechter aangeeft dat 20% meer dan genoeg is. Wij gaan met de keukenbedrijf in gesprek en de boete wordt met de helft verlaagd. Onze kosten worden door
het keukenbedrijf betaald.

– Een mevrouw bestelt een laminaatvloer inclusief leggen bij een woonwinkel. Als de vloer erin ligt duurt het niet lang voor er vochtproblemen ontstaan. De vloer is zonder dampscherm gelegd en nu kwam er vocht vanuit de kruipruimte omhoog door de vloer. Na wat discussie wordt de vloer opnieuw gelegd. Onze kosten worden betaald door de woonwinkel.

AANSPRAKELIJKHEID EN VERHAAL VAN SCHADE

Indien u schade lijdt door een ander (bedrijf), dan kunt u uw schade verhalen op de veroorzaker. Dat klinkt simpel maar is in de praktijk vaak niet zo eenvoudig. Wij kunnen u helpen uw schade op de ander te verhalen of de aansprakelijkheid juist buiten de deur te houden. Omdat wij de weg weten in de verzekeringswereld kunnen wij ervoor zorgen dat de juiste verzekeraars worden betrokken indien nodig.

Hieronder enkele geanonimiseerde voorbeelden van daadwerkelijke dossiers die wij hebben behandeld:

– Een particulier brengt zijn motorscooter naar de garage voor een onderhoudsbeurt. Een paar maanden later loopt de automatische versnellingsbak vast. Wij stellen met succes de garage aansprakelijk omdat zij een verkeerde slotbout hebben gebruikt en er wordt een volledige
nieuwe versnellingsbak vergoed. Ook worden onze kosten braaf betaald.

– Een bedrijf heeft net een nieuwe gietvloer laten leggen. Door een fout van de verhuurder mislukt die vloer volledig. Wij hebben de verhuurder aangesproken en die heeft een vergoeding betaald voor de geleden schade. Daarnaast betaalt hij een gedeelte van de door ons gemaakte kosten.

– Een boom van een aanpalend perceel waait tijdens een storm om op een bouwmarkt. De bouwmarkt heeft een dak met asbest onderdelen dus de bouwmarkt moet langere tijd sluiten. Wij verhalen de (bedrijf)schade op de eigenaar van het aanpalende perceel. Onze kosten worden volledig vergoed door de verzekeraar van de eigenaar van het perceel.

Claimshulp

De voordelen van werken met Claimshulp.nl

Juridisch advies

Wonen

Voertuig

Zakelijk

Inspectie

Review

P. Hoezen

Schade Afhandeling

Vlot, vriendelijk, deskundig en behulpzaam. Kortom: Precies wat je in zo'n geval nodig hebt! Veel dank aan Roelof Radstaake!

Truus & Lambert

Waterschade

Heer Roelof ,Dank U wel dat U voor ons bij onze verzekerings maatschappij voor ons recht heeft gestreden. Wij zijn Dankbaar voor het Goede Resultaat. Truus van Walstijn en Lambert van Wanrooij. U heeft ons veel zorgen uit handen genomen. Een fijne jaarwisseling En een Voorspoedig 2022.

A. De Vries

Advies Haalbaarheid

Verzekeringskwestie. Na verzoek om contra expertise over verzekeringskwestie helder en duidelijk advies ontvangen over claim en haalbaarheid door R.M Radstaake. Professioneel, duidelijkheid vooraf en transparant zowel in (inhoudelijke) argumentatie alsmede communicatie.

Henny

Wegens een conflict met de verzekering claimshulp ingeschakeld, snelle reactie op de mail aanvraag. Deskundig, goede expertise, weet snel waar het over gaat en weet waar hij over spreekt. Fijn in omgang thuis in het huisbezoek.. goed advies gegeven en zelf mee beken met een andere zaak en ons op de juiste weg en contact gebracht. I, beveel u daarom claimshulp van harte aan. Kunnen vele nog een voorbeeld aan nemen. Dankje wel Roelof.

A.J (Ton) Slot

Na wolkbreuk eind juni 2020 stond de kelder onder mijn praktijk 40 cm onder water. Verzekeraar hield vast aan oorzaak grondwater, ondanks raadpleging van diverse deskundigen, die oorzaak bij overtollig regenwater ( ruim 4 uur onafgebroken stortbuien ) legden. Na ontstane patstelling Claimshulp ingeschakeld. Roelof Radstaake heeft in zeer korte tijd een opening kunnen maken in deze patstelling, waardoor verzekeraar zijn aanvankelijke opstelling moest corrigeren en na enkele maanden toch verzekeringsgelden heeft moeten uitkeren. Mijn complimenten voor de autonome, daadkrachtige opstelling van Roelof in deze, Chapeau !

N El Farh

ik ben jarenlang in de steek gelaten door mijn woningbouw vereniging, toen eindelijk de lekkages hersteld waren en ik het huis wilde gaan opknappen, ging de verzekering moeilijk doen omdat ik geen bonnen meer had. wilde mij maar 35% uit betalen Claimshulp heeft dit hersteld.

Tannaz

Hulp Bij Afwikkeling Schade

De verzekering van de tegenpartij zei dat ik deels aansprakelijk was en dus de helft van het schadebedrag moest betalen. Roelof van Claimshulp heeft me uitstekend bijgestaan, waardoor ik niks heb hoeven te betalen en alles vergoed kreeg. Hij reageert super snel en is deskundig en attent. Ik raad iedereen aan om hem in te schakelen.

Henny, Frieda, Mariëlle, Marc

Roelof is een man met korte lijnen en to de point, Makkelijk benaderbaar, zaken deskundig. Onderscheid in hoofdzaak en bijzaak. Komt zijn afspraken goed na. Hij heeft ons samen met de buren begeleid in de waterschade opgelopen door vervangen van het oude dak naar het nieuwe dak. De zaak is bij Roelof in goede handen. Nu ligt het bij de jurist. En Roelof draait op de achtergrond mee. Wij bevelen u Claimshulp met Name Roelof dan ook van Harte aan. Kunnen vele nog iets van leren.

Leontine

Bij schademelding bij verzekeraar voor mijn ouders in een appartement begon de verzekeraar lastig te doen. Claim afwenden op de VVE. Nu heb ik door studie genoeg kennis en wist dat ze het feitelijk onjuist hadden. Ze per direct een keuze gegeven: of u neemt nu de claim in behandeling of ik schakel Claimshulp in. Nog gingen ze niet over tot actie. Vervolgens Claimshulp ingeschakeld en binnen no-time was alles in kannen en kruiken geregeld. De druk van Claimshulp is schijnbaar genoeg om de verzekeraar tot actie te laten bewegen. Dus mijn advies, weigert een verzekeraar, schakel direct Claimshulp in. Zij nemen al je zorgen uit handen. Echt super tevreden over alle mensen die ons hielpen!

    Heeft u nog een vraag?

    Wilt u meer weten over wat wij voor u kunnen betekenen, neem dan vrijblijvend contact met ons op.
    Via onderstaande contactformulier of bel 06-14182023.

    error: Content is protected !!